Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Što radim ovih dana

 Odgovori Odgovori Stranica  <1 354355356357358 974>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
Supersaša View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
04.studeni.2007
Lokacija: Saint Helena
Status: Offline
Postova: 1757
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Supersaša Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 16:18
Originalno postano od strane člana: Zmija Zmija napisao:

 
 
  dobar spust....
 
nhf   :)
I found it hard
Its hard to find
Oh well, whatever, nevermind
Na vrh
dvv. View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
20.lipanj.2004
Status: Offline
Postova: 5672
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj dvv. Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 16:19
Originalno postano od strane člana: Joby Joby napisao:

Ja ne hajem ni ovlaš za time.
 
Ma ni slučajno ovlaš, već upravo obrnuto, ti haješ za time svim srcem!
 
I?
 
Stiže li to Karlovačko?
Mi ne možemo da izmerimo sve što je relevantno, ali ni sve što možemo da izmerimo nije relevantno.
Na vrh
Joby View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
27.siječanj.2004
Status: Offline
Postova: 9510
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Joby Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 16:21
Jok. Samo dvolitrenke dolaze u obzir.
Na vrh
dvv. View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
20.lipanj.2004
Status: Offline
Postova: 5672
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj dvv. Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 16:36
 
Evo, ovim sam se bavio ovih dana i danas trijumfalno ZAVRŠIO!
 
Pa to sada izgleda ovako:
 
 
 
Nije bilo kratko, preko dve godine, ali je bilo slatko. Naravno, to kažem sada, a dok sam jurio delove, psovao sam iz sve snage. Pa kada vidim sumu na dnu računa, hoće srčka da me udari, instant šlog.
 
Ali dobro, bi što bi, sada je onaj pravi koji sam hteo. Spolja manje-viče serijski Yugo, realno od Yuga u njemu je karoserija, tapacirung unutra i prednja balans štangla, sve ostalo je od drugih. Motor je FIAT (Italija), plenum je BMW (Nemačka), 4x36 mm leptiri Bing (Nemačka), bregasto vratilo CatCams (Belgija), hladnjak za ulje, alternator i još ponešto Valeo (Francuska), kočnice TRW-Girling (Velika Britanija), instrumenti iznutra Veglia-Borletti (Italija) i VDO (Nemačka), brizgaljke i druga High Performance pumpa za gorivo Bosch MotorSport (Nemačka), gume Pirelli P6000 185/55 R 14 (Italija), felne Alessio (Italija), itd. Ukratko, masa 820 kg (neto), motor 1.6 FIAT, 140...142 KS. Ide 0-100 km/h za oko 6,7 sekundi, brže od Golfa GTi, otprilike kao Ford Focus ST i Honda Civic Type R, maksimalna brzina 211 km/h.
 
Još mi samo nedostaje prednja poprečna greda između dva koša, ali to će mi po meri napraviti jedan drugar iz Novog Sada.
 
U duhu mojih interesovanja, ugrađena muzička jedinica je Alpine, zvučnici JBL bas/srednji i Pioneer visoki napred, pozadi Alpine. Iznenađujuće dobar zvuk, ali pošto je to ipak Yugo, od 120 km/h nadalje već bi mi trebalo par kilovati pojačavača.
 
 
Gentlemen:
 
Bandit 1 is Reloaded !!!
 
I sada mi ostaje samo da uživam ...


Editirao dvv. - 16.listopad.2008 u 16:42
Mi ne možemo da izmerimo sve što je relevantno, ali ni sve što možemo da izmerimo nije relevantno.
Na vrh
Gašo View Drop Down
Best of the Best
Best of the Best
Avatar
analogni šnelšvaser

Pridružen:
16.srpanj.2004
Lokacija: Zagreb
Status: Offline
Postova: 24293
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Gašo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 19:51
Buš se ubil negdje s tim yugom.

Jesi razmišljao to sve staviti u neku moderniju, stabilniju, aerodinamičniju karoseriju?

Ovo je ko da u Ei Niš počalo uguraš iznutrice od Pliniusa.
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless NOS DAC , Marohei Maduro S, Sony TA-A1ES, Marohei Statement zvučnički, ATC SCM 19 V2
Na vrh
dvv. View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
20.lipanj.2004
Status: Offline
Postova: 5672
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj dvv. Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 20:29
Originalno postano od strane člana: Gašo Gašo napisao:

Buš se ubil negdje s tim yugom.

Jesi razmišljao to sve staviti u neku moderniju, stabilniju, aerodinamičniju karoseriju?

Ovo je ko da u Ei Niš počalo uguraš iznutrice od Pliniusa.
 
Ne bum se ubil sa tim Yugom ništa više nego sa nekim Passat Diesel-om. Ne zaboravi da je sve počelo tako što sam od Zastave kupio trkačku verziju karoserije (FIA Grupa 4), koja je već fabrički veoma bitno ojačana (ima 2,5 puta više punktova na varenju, ima dodatne poprečne grede za ojačanja, itd), a koju sam iz Kragujevca odvezao pravo kod mog limara u Batajnicu. E, onda je tu opet dodatno ojačavana i generalno pripremana, pa je tek onda ofarbana.
 
Oko modernosti - stvar ukusa. Ja sam hteo da baš izgleda onako skroz serijski. Ti ne bi verovao kako se ljudi pale na to, krenu da se mangupiraju, a ti ih odereš kao mladi majmun bananu. Ma, ni ne vide te kako odlaziš, kako im nestaješ u udaljenoj tački. POSEBNO važi za veeeelike mangupe u SUV-ovima.
 
Oko aerodinamike - tu postoji mnogo nesporazuma. Tačno je da Yugo ima koeficijent otpora vazduhu od 0,4, što jeste mnogo, ali je isto tako tačno da je njegova prednja strana, koja čini drugi deo jednačine, svega 1,79 m , što je opet pa jako malo. I kada se to pomnoži, dobiješ ukupni koeficijent koji je otprilike oko proseka DANAŠNJIH putničkih vozila (koja sva od reda imaju manji koeficijent otpora, ali i daleko veće prednje strane, posebno sada zbog potrebe da zadovolje sve strožije standarde bezbednosti pešaka).
 
Oko Ei Niš i Pliniusa - dragi moj Gašo, pa upravo to se i htelo postići. I nisi ni preterao, jer imam u njemu digitalnu kontrolu temperature motora, što BMW nudi tek u seriji 7, a Mercedes-Benz tek u S klasi. Tako to biva kada audiofili-tweaker-i prave auto.
 
Poenta priče je mala masa automobila uz relativno veliku snagu, pa zajedno daju takve performanse koje ako želiš da kupiš nove, odmah spremi najmanje 26.000 eura, a realno i dosta više. To nije ništa novo, da se razumemo, naprotiv, to vrlo stara ideja za kojom sam ja ludovao u mojoj (davno prohujaloj) mladosti, a koristile su ga firme poput Alpine (Francuska, masa 660 kg, snaga 140 KS), Lotus, itd.
 
Sem toga, to što on može ne znači da ga ja čim sednem u njega odmah cepam do daske. Naprotiv, ja u bar 95% slučajeva vozim sasvim normalno, da kažem po propisima, ali mogućnost da natrljam nos nekoj nadobudnoj budali koja ima malo veće i jače vozilo, a ja u paketu koji uopšte ne deluje kao da bi mogao i da sanja o tako nečem, je za mene potpuno neodoljiva. Nema novaca koji mogu platiti zadovoljstvo kada vidiš izraz lica lika u nekoj Toyota RAV D-4D, koji je očekivao da će sa malo jačim gasom uspeti da me iseče, normalno sa desne strane, a onda otkrije da nema teorije ni da me uopšte stigne, a kamo li iseče.
 
Pa facu murijaka kada me zaustavi jer me je radar uhvatio kako vozim 158,3 km/h, a dozvoljeno je 120 km/h; onda ja složim neku izbezumljenu facu, pogledam ga pravo u oči i onako nevino kažem: "U Yugu? Pobogu čoveče, pa fabrika ga je deklarisala kada je bio nov na 150 km/h maksimalno!" Onda se on zbuni, pogleda me, klimne glavom i mahne mi da prođem.  
 
Gašo, ti ti je manje-više ista stvar kao kada si ti probao op amp sa dva "current boost" tranzistora i izjavio, tačno se sećam, da se više nikada nećeš vratiti na standardnu izvedbu. Prvi auto u koji sam seo da ga ja vozim, davne 1968. godine, kada sam bio u školi u Engleskoj, je bio jedan Ford Escort Cosworth. Još lakši od mog Yuga, mada i sa manje snage, ali poenta je, kada tako počneš svoj vozački život, gotov si, to ti je kao droga, nema više povratka na masivne, trome mada istina i udobne automobile.
Mi ne možemo da izmerimo sve što je relevantno, ali ni sve što možemo da izmerimo nije relevantno.
Na vrh
tatamata View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar
grnčarija rules

Pridružen:
20.svibanj.2004
Lokacija: podstolom
Status: Offline
Postova: 4069
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tatamata Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 21:00
Originalno postano od strane člana: dvv. dvv. napisao:

 
Oko modernosti - stvar ukusa. Ja sam hteo da baš izgleda onako skroz serijski. Ti ne bi verovao kako se ljudi pale na to, krenu da se mangupiraju, a ti ih odereš kao mladi majmun bananu. Ma, ni ne vide te kako odlaziš, kako im nestaješ u udaljenoj tački. POSEBNO važi za veeeelike mangupe u SUV-ovima.
 
Tamo sedamdesetih sam se jednom vozio u jednoj staroj Škodi frenda mog frenda koja je imala još onu peraju po sredini na krovu, svijetlo-bolesno-zelena i hrđavo prljava s ponegdje navučenim roza auto kitom. E tu su luđaci uspjeli ugradit motor nekog nabrijanog 125-128-132(ne sjećam se) S Fiata. Šteta što nisam mogao slikati lica vozača u Alfama i BMW-ima kad smo ih ostavljali na semaforima. Nezaboravno.

Edit: nije imala ni stražnje staklo


Editirao tatamata - 16.listopad.2008 u 21:13
prava hifa svijetli u mraku.
Na vrh
maltus View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
07.prosinac.2006
Status: Offline
Postova: 6163
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj maltus Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 21:14
@ dvv - u potpunosti te razumijem. Najvise mi je zao kada sam prodao svog Vartburga, zadnju seriju sa cvajtaktom, a nakon par dana nasao jedan Fordov V6 koji je pasao u njega.
A to je lijepo Remark opisao u svom romanu Tri ratna druga, koji su u staru kantu ugurali nekakav turbo motor i zezali ljude na prvom autobanu u prijeratnoj Njemackoj. Sada vrlo slicne reakcije vidim kada se vozim u Daciji, 1,6 sa 16 ventila i 105 KS (tvornicki podaci makar im ne vjerujem previse!). Zasto? Pa moram staviti nekakve 195/65 15" ketace jer sa ovima dobrano proklizava na startu kada sam malo nepazljiv.
Uistinu si ostvario svoj san iz mladosti
Samo glazbu slusam :)
Na vrh
aparatusonitus View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
19.siječanj.2004
Status: Offline
Postova: 2454
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj aparatusonitus Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 21:43
Originalno postano od strane člana: maltus maltus napisao:

A to je lijepo Remark opisao u svom romanu Tri ratna druga, koji su u staru kantu ugurali nekakav turbo motor i zezali ljude na prvom autobanu u prijeratnoj Njemackoj.
 
Predivna knjiga
 
Non e mai abbastanza...
Na vrh
tatamata View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar
grnčarija rules

Pridružen:
20.svibanj.2004
Lokacija: podstolom
Status: Offline
Postova: 4069
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tatamata Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16.listopad.2008 u 22:30
Je, sreća da mi je došla pod ruke u one nježne godine kad sam se znao rasplakati nad otvorenom knjigom.
prava hifa svijetli u mraku.
Na vrh
 Odgovori Odgovori Stranica  <1 354355356357358 974>
  Podijeli temu   

Skoči na drugi Forum Forumske ovlasti View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.

Stranica je generirana u 0,688 sekundi.


Audiofil.net @ 2017   l   Hosted by PLUS


ZADNJIH 20 POSTOVA
Forum: Audio komponente
Dobre SH prilike
Forum: High-End
Umro je Tatamata
Forum: Audiofil web
Što bi s forumom?
Forum: Retro audio
Lenco L75 priča
Forum: Audio komponente
Spajanje subwofera i receive...
Forum: Audio komponente
HeatKit AR1500
Forum: Audio komponente
Pomoć oko odabira
Forum: Audio komponente
Proac D30 Rs
Forum: Računala i audio
Volumio
Forum: Audio komponente
Zvučnica od cca. 1000 kn za ...
Forum: Audio komponente
E80CC umjesto ECC82 ?
Forum: Dodatni pribor
Strujni kabeli
Forum: Audio komponente
Neobavezne slušalice ;)
Forum: Audio komponente
HRT Music Streamer II+
Forum: High-End
Što je high-end?
GLAZBENI FORUMI
Forum: CD i ostali mediji
JAZZ KLUB
Forum: Vinyl
Koje LP-e slušate?
Forum: CD i ostali mediji
MP3 320 kpb/s vs flac čuje l...
Forum: CD i ostali mediji
Što slušate?
Forum: Vinyl
Zadnji LPi koje ste kupili/d...
Forum: Vinyl
Čišćenje ploča
Forum: Vinyl
Vratio se gramofon
Forum: CD i ostali mediji
Zabranjena TABU tema - Dobr...
Forum: Vinyl
Test ploce za podesavanje gr...
Forum: Vinyl
Redoslijed upgradea: ručka v...
NEVEZANO UZ HI-FI
Forum: Ostalo
Vic!!!
Forum: Ostalo
RIP
Forum: Ostalo
Night Club
Forum: Ostalo
DANAS
Forum: Ostalo
Stare kuke ovog foruma
Forum: Ostalo
Moderiranje foruma
Forum: Ostalo
Dobri linkovi
NOVI ČLANOVI
drng001
jangguwon78
Damir 1212
utsource
plustest
rmofevzuld
jehopa5486