HOME FORUM KLUB KONTAKT
HI-FI KUĆNO KINO HOW TO VAŠ HI-FI INTERVIEW NOVOSTI PREPORUKA OGLASNIK  
Audiofil - feel the sound - forum: FILM POINT
  Aktivne temeAktivne teme  Lista ČlanovaLista članova  PomoćPomoć  Chat Chat
  RegistracijaRegistracija  LoginLogin
Ostalo
 Audiofil - feel the sound - forum : Ostalo : Ostalo
Message Icon Tema: FILM POINT Odgovori na post Otvori novu temu
stranica  od 469 Slijedeća >>
Autor posta Poruka
barbaro
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar

Registriran: 10.studeni.2005
Online Status: Offline
Postovi: 1203
Quote barbaro Odgovoribullet Tema: FILM POINT
    Napisano: 15.veljača.2007 u 09:22
Više se puta na forumu dešavalo da se o filmu raspravlja, onako usput, u "krivim" temama, pa nekako smatram da upravo nedostaje ovakav kutak gdje bi mogli raspravljati o filmu ( ne samo igranom, već i kratkom, animiranom, dokumentarnom ) te o svemu ostalome što film čini tako posebnim, preporučiti  drage nam naslove, iz bogate povijesti svjetske i domaće kinematografije, poželjno uz nekakav, barem kratki osvrt na postani naslov  itd itd...........
Nemojte samo o blockbuster naslovima - PLEASE
 
 
Pošto smo se u temi Što slušate osvrnuli na jednog od najznačajnih ruskih i svjetskih režisera Andreja  Tarkovskog, ovu bi novu temu otvorio upravo sa 1 lijepim osvrtom na ruskog genijalca, meni osobno najdražeg redatelja.
 
 
-------------------------------------------------------------
 
 
 
Andrej Tarkovski

04.04.1932, Zavrazhe, Ivanovo, danas Bjelorusija
Andrej Tarkovski

'Tarkovski je veliki majstor filma; tvorac novog organskog filmskog jezika u kome se život predstavlja kao ogledalo, kao san.'  Ingmar Bergman

Korijeni redateljskog genija Tarkovskog leže već u njegovoj umjetničkoj obitelji – otac Arseni bio je pjesnik, dok mu je majka Maria Ivanovna bila glumica. Iako su mu se roditelji razveli dok je još bio dječak, Andrei će u svojim djelima i jednom i drugom dati posvetu – ocu kroz njegove stihove, dok će majci čak dati i manju ulogu u filmu 'Ogledalo' (1983). Andrei je tokom cijelog djetinjstva bio okružen djelima klasične umjetnosti, a kao tinejdžer je mnogo vremena provodio s ocem slušajući Bacha i proučavajući knjige o ruskoj religioznoj umjetnosti. Ti će klasični utjecaji, kao i ljubav prema ruskom selu gdje mu je živjela baka, biti temelji svih njegovih budućih djela.

Prije nego se 1959. prijavio na poznati VGIK, Moskovsku filmsku školu, Andrei je studirao arapski na Moskovskom institutu za Orijentalne jezike, ali i geologiju u Sibiru. Ipak, o njegovom se privatnom životu malo toga zna, a čini se da je posebno zanimljiv dio o njegovom vjerskom dijelu – iako je bio pripadnik visoke ruske inteligencije, do vremena kad je snimio svoj prvi dugometražni film 'Ivanovo djetinjstvo' (1962), priču o 12-godišnjaku na njemačkom frontu tijekom II. Svjetskog rata, Tarkovsky je počeo prakticirati pravoslavlje, ali i razvio snažan estetski osjećaj za religijsko.

Već u njegovom prvom uratku, spomenutom 'Ivanovom djetinjstvu', prisutno je poigravanje sa simbolima i snovima, a isti mu je (prvo, pa muško!) osigurao nekoliko koplja prednosti pred ostalim sovjetskim režiserima (i Zlatnog Lava U Veneciji). No problemi, a tu se posebice misli na frke s cenzorima i prilično ćudljivim i rigoroznim vlastima u tadašnjem SSSR-u, stižu već s drugim mu filmom – 'Andrej Rubljov' se komunističkoj sviti nije svidio zbog otvorene vjerske tematike, pa je film umjesto 1966. godine, kada je snimljen, velika platna ugledao tek tri godine kasnije. No, sve su te muke na kraju ispale slatke – film je opisivan kao najsnažniji povijesni film ikad snimljen, a pobrao je nekoliko nagrada na prestižnim festivalima diljem svijeta.

Poslije tog filma, u svijetu su na Tarkovskog gledali kao najznačajnijeg ruskog redatelja nakon
Eisensteina. 1971. je ipak kreativno iskoristio i adaptirao sf roman 'Solaris' Stanislava Lema, za koji će kasnije izjaviti da mu je najdraži snimljeni film. I dok je naš redatelj dobio motivaciju za daljnje uspjehe, velike mu je probleme u cijeloj priči činila Partija koja je povećala kontrolu nad njegovim djelima. Tarkovsky je svoju frustraciju režimom opisivao u dnevnicima, a sve to najbolje potkrepljuje činjenica da je zbog birokratskih (tj. političkih) prepreka uspio snimiti samo sedam filmova.

No, iako je svaki njegov scenarij najprije morao biti odobren od strane cenzora, poznato je da je slavni redatelj često mijenjao detalje u finalnoj fazi, kada mu nitko nije mogao ništa, a njegovi su prijatelji i štovatelji filmove doslovno švercali na međunarodne festivale. Najautobiografskiji mu je film 'Ogledalo' (1974) gdje je koristio fragmente svog sjećanja na djetinjstvo, dok se znanstvenofantastičnoj tematici vraća u filmu 'Uhoda' (1979). Što se stila tiče, obožavao je duge kadrove i sporu kameru, dok je prolaznost vremena prikazivao promjenama u prirodi. U filmovima je često koristio životinje, posebno pse, dok su zgrade često propale i uništene, a seting bezvremenski. Važna komponenta njegovih uradaka je i ljudsko lice – muški glumci su mu često u krupnom kadru, dok glumice snima s nešto veće, zagonetne udaljenosti.

Već izmučen nemogućnošću da normalno stvara, Tarkovsky sa suprugom Larissom iz Rusije na Zapad bježi 1983., da bi te iste godine u Italiji završio svoj šesti film 'Nostalgia'. Za njim u Rusiji ostaje njegov sin Andriuschka, a njegovom će izvlačenju na Zapad posvetiti ostatak života. Zadnji je film 'Žrtva' (1986) snimio u Švedskoj s ekipom koja je često surađivala s Ingmarom Bergmanom te osvojio brojne nagrade. Uspjeh mu je pomutilo bolno saznanje – obolio je od raka pluća. Umro je 28. prosinca te iste godine

  
 


Post editirao barbaro - 15.veljača.2007 u 09:38
IP IP Logged
Jango Fett
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar
nadobudan i nezreo

Registriran: 04.rujan.2003
Online Status: Offline
Postovi: 13254
Quote Jango Fett Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 10:02
Barabaro, uz sve poštovanje koje imam prema tvojoj ideji da ovo puristička muzejska kolekcija podataka o sedmoj umjetnosti, smatram kako se odricanjem priče o blockbusterima najviše udaljavaš od filma.
Na taj način filtriraš tu produkciju od onoga što misliš da je smeće i ostavljaš samo ono što misliš da je "estetski" prihvatljivo za predodžbu o sofisticiranoj filmskoj umjetnosti za one inteligentne.
To je guranje smeća pod tepih, a ja mislim da bi film i sve što ta industrija znači trebalo sagledavati u cjelini sa svim uspjesima i neuspjesima.
 
Vjeruj mi, o blockbusterima može se mnogo više reći nego o nezavisnoj produkciji.


__________________________

Pravi audiofil je glazbofil samo u smislu "nemam ništa protiv glazbe".
IP IP Logged
tatamata
Hiper Aktivan
Hiper Aktivan

grnčarija rules

Registriran: 20.svibanj.2004
Online Status: Offline
Postovi: 3491
Quote tatamata Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 11:03
Bravo Barbaro za pokretanje ove teme baš sa Tarkovskim, onaj koji poznaje njegov opus, zna da su ostali par kopalja iza. Prilično ti je nespretan prijevod "Uhoda", naime film je i kod nas poznatiji pod nazivom
Stalker (Vodič). Spomenuo bih i Andrejevu opsjednutost vodom, tim elementom kojem on u svim svojim filmovima/kadrovima daje posebno mjesto. Sjećam se svojih frustracija kad je besramnom krađom pojedinih kadrova Kusturica kasnije pobirao nagrade po zapadnim festivalima, tumačeći da je to hommage Tarkovskom.
 
a` Jango:
Vjerujem da će se Barbarov "odmak" od sagledavanja filma kao cjeline vrlo brzo nadoknaditi bilo tvojim ili drugim postovima o blockbusterima.
 
Šteta


Post editirao tatamata - 15.veljača.2007 u 11:32


__________________________

IP IP Logged
Aquarius
HiperAktivan
HiperAktivan

Mr. Twitter

Registriran: 02.travanj.2006
Online Status: Offline
Postovi: 4647
Quote Aquarius Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 11:23
Miloš Forman
18. veljače 1932. godine, Caslav, Čehoslovačka




Jedan od najznačajnih redatelja dvadesetog stoljeća i meni osobno jedan od najdražih, također je osoba slavenskih korijena, osoba kojoj je uspjelo snimiti film u svom opusu koji će ovojiti svih pet 'glavnih' Oscara (najbolji film, najbolji scenarij, najbolja režija, najbolja glavna muška i ženska uloga) i time postati drugi film u povijesti Akademije kojem je to pošlo za rukom. Naravno, riječ je o filmu 'Let iznad kukavičjeg gnijezda' i o Milošu Formanu.

Ovaj čudotvorac sedme umjetnosti, češkog porijekla, oduvijek me oduševljavao svojim filmovima, izborom scenarija i glumaca. Gotovo da nema filma iz kojeg nije izvukao glumački maksimum iz filmske postave. Pravi primjer za ovu tvrdnju je Luise Fletcher koja je i osvojila Oscara za glavnu žensku ulogu u spomenutom filmu. Fletcher nikad prije i kasnije nije zabilježila tako upečatljivu ulogu kao u 'Letu'. Drugi bi bio Jim Carrey, glumac koji je pokazao svoj pravi glumački karakter u filmu 'Čovjek na Mjesecu', a kojeg smo do tada gledali u komedijama u kojima su uglavnom do izražaja dolazile njegove kreveljičarske sposobnosti. Ova uloga mu je donijela nagradu Zlatni Globus.

No, ono po čemu se Forman razlikuje od svojih filmskih kolega, njegova je raznolikost kada su u pitanju izbori scenarija po kojima će snimati filmove. Tako smo imali prilike gledati izuzetne filmove povijesnog, glazbenog, humorističnog i dramskog karaktera.

Teško mi je reči koji mi je Formanov film najdraži, ali ako moram izdvojiti, tada bi to bili 'Amadeus' (s kojim je zamalo ponovio oscarovski uspjeh 'Leta'... iako je osvojio osam Oscara, izostala je nagrada za glavnu žensku ulogu), koji sam do sad pogledao više puta i svaki put me ponovno oduševio, zatim 'Kosa', osobno najjači ikad snimljeni anti-ratni film. Bez obzira što se radi o prenešenoj broadwayskoj predstavi, koju sam srećom imao prilike pogledati uživo, ono što je Forman napravio baca predstavu daleko u drugi plan. I naposlijetku 'Let iznad kukavičjeg gnijezda', film snimljen prema sjajnoj knjizi Ken Keseya. Da su knjige često drukčije (bolje) od filmova nastalih prema njima nije rijetkost, ali ovaj film je toliko drukčiji, bolji, a opet isti i jednako dobar kao i literalni predložak. Da bi se zadržalo najbolje iz 'oba svijeta', valja biti vrhunski majstor, a to Miloš Forman svakako jest.

Nedavno sam ponovno odgledao 'Taking off', sada s distance od recimo desetak godina i u trenutku kada sam i sam postao roditelj, te još bolje uvidio kako je Forman uspio na genijalan način obraditi problematiku puberteta i sukoba generacija. Iako 'na prvu' vrhunski zabavan, film u sebi zapravo krije banalnost svakodnevnice koja se nalazi u svakom kutku ovog planeta i od koje na žalost ne možemo pobječi. Film je interesantan i iz razloga što je snimljen nakon napuštanja Čehoslovačke, kao prvi 'Američki projekt' i u kojem se osjeća određena doza oslobađanja. Naime, kao član 'Češkog novog vala', njegov rad u Čehoslovačkoj često je bio pod lupom vlasti i cenzora, tako da je svoje ideje i poruke znao skrivati u filmovima poput 'Vatrogasna zabava'.


Na kraju slijedi copy/paste Formanove filmografije:

Audition (1963)
Black Peter (1964)
Loves of a Blonde (1965)
The Firemen's Ball (1967)
Taking Off (1971)
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
Hair (musical, 1979)
Ragtime (1981)
Amadeus (1984)
Valmont (1989)
The People vs. Larry Flynt (1996)
Man on the Moon (1999)
Goya's Ghosts (2006)




Post editirao Aquarius - 15.veljača.2007 u 11:28
IP IP Logged
jazzdil
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar

Registriran: 28.prosinac.2003
Online Status: Offline
Postovi: 623
Quote jazzdil Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 14:27
Postao tatamata

Bravo Barbaro za pokretanje ove teme baš sa Tarkovskim, onaj koji poznaje njegov opus, zna da su ostali par kopalja iza. Prilično ti je nespretan prijevod "Uhoda", naime film je i kod nas poznatiji pod nazivom
Stalker (Vodič). Spomenuo bih i Andrejevu opsjednutost vodom, tim elementom kojem on u svim svojim filmovima/kadrovima daje posebno mjesto. Sjećam se svojih frustracija kad je besramnom krađom pojedinih kadrova Kusturica kasnije pobirao nagrade po zapadnim festivalima, tumačeći da je to hommage Tarkovskom.
 
a` Jango:
Vjerujem da će se Barbarov "odmak" od sagledavanja filma kao cjeline vrlo brzo nadoknaditi bilo tvojim ili drugim postovima o blockbusterima.
 
Šteta
 
Jedan je nesporazum.
Film koji se u stvari zove Uhode (jer su dvojca agenata), jedan je od prvih kratkometražnih filmova Tarkovskog.
Stalker jest njegov peti dugometražni film (nakon Ivanovog djetinstva, Andreja Rubljeva, Solarisa i Zerkala (ogledala), te nema veze sa Uhodama.
 
 


__________________________

Marantz CD14 >> Magnan Signature XLR >> Aleph 5C >> Magnan Signature >> Micro Utopia Be
IP IP Logged
jazzdil
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar

Registriran: 28.prosinac.2003
Online Status: Offline
Postovi: 623
Quote jazzdil Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 14:33
Postao Jango Fett

Barabaro, uz sve poštovanje koje imam prema tvojoj ideji da ovo puristička muzejska kolekcija podataka o sedmoj umjetnosti, smatram kako se odricanjem priče o blockbusterima najviše udaljavaš od filma.
Na taj način filtriraš tu produkciju od onoga što misliš da je smeće i ostavljaš samo ono što misliš da je "estetski" prihvatljivo za predodžbu o sofisticiranoj filmskoj umjetnosti za one inteligentne.
To je guranje smeća pod tepih, a ja mislim da bi film i sve što ta industrija znači trebalo sagledavati u cjelini sa svim uspjesima i neuspjesima.
 
Vjeruj mi, o blockbusterima može se mnogo više reći nego o nezavisnoj produkciji.
 
Stvar je pristupa.
Blokbasteri se u stvari udaljavaju od Filma.
Smeće ne valja gurati pod tepih. Treba ga spaliti, kako to got bilo ekološki i politički nekorektno.
 


__________________________

Marantz CD14 >> Magnan Signature XLR >> Aleph 5C >> Magnan Signature >> Micro Utopia Be
IP IP Logged
Jango Fett
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar
nadobudan i nezreo

Registriran: 04.rujan.2003
Online Status: Offline
Postovi: 13254
Quote Jango Fett Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 14:51
Postao jazzdil

 
Stvar je pristupa.
Blokbasteri se u stvari udaljavaju od Filma.
Smeće ne valja gurati pod tepih. Treba ga spaliti, kako to got bilo ekološki i politički nekorektno.
 
 
 
 
To sam i ja mislio kada sam bio dijete, ali sada vidim da je jedina mjerodavna stvar za kulturu upravo blockbuster produkcija. Nezavisni lapurlartistički film uvijek ostaje samo muzejski artefakt posvećen isključivo sebi u rubnom prikrajku svijeta, dok blockbusteri zaista, kao i svaka produkcija u umjetnosti do sada, ostaju direktno ogledalo našeg vremena.
 


__________________________

Pravi audiofil je glazbofil samo u smislu "nemam ništa protiv glazbe".
IP IP Logged
robot
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar

Registriran: 27.rujan.2004
Online Status: Offline
Postovi: 4435
Quote robot Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 15:06
Ne vidim potrebu razdvajanja na art/blockbuster, već mislim da postoje dobri/loši filmovi, niti su svi art filmovi dobri, niti su blockbusteri apriori loši (jaws recimo, koji je solidan film, ptice od hitchocka bi se mogle tretirati kao blockb.,kako tretirati coppoline filmove,.... itd). sa druge strane bergman mi je teška pilana, u njegovim filmovima jedino uzivam u niqvistovoj kameri. lik iz aquariusovog avatara radi filmove nesumnjivo art usmjerenja sa metodama komercijalnog filma. recimo 21 gram, million dollar baby,  nisu mali opskurni art filmovi, a mogli bi izričajem spadati u tu kategoriju.
ne treba se opterecivati, nek ljudi iznose misljenje, a rezultati ce biti vidljivi naknadno.
sto se tice formana, mislim da ima neujednacen opus koji ide od remek djela do sasvim prosjecnih djela, a takav je po mom misljenju i amadeus. nedavno sam ga ponovno pogledao, i bio pomalo razocaran koliko je film izgubio na snazi, kada sam ga prvi put gledao. no scena mozartovog pokopa uz requiem je za antologiju filma...let i kosa su zato vrh kino produkcije....
 
Jedan od filmova koji je mene oborio gotovo vise od tarkowskog je film wernera herzoga enigma caspar hausera, fantastican film, scena albinonievog adagia na jezeru je 2die4....
 
 
IP IP Logged
barbaro
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar

Registriran: 10.studeni.2005
Online Status: Offline
Postovi: 1203
Quote barbaro Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 15:12
Postao Jango Fett

Barabaro, uz sve poštovanje koje imam prema tvojoj ideji da ovo puristička muzejska kolekcija podataka o sedmoj umjetnosti, smatram kako se odricanjem priče o blockbusterima najviše udaljavaš od filma.
Na taj način filtriraš tu produkciju od onoga što misliš da je smeće i ostavljaš samo ono što misliš da je "estetski" prihvatljivo za predodžbu o sofisticiranoj filmskoj umjetnosti za one inteligentne.
To je guranje smeća pod tepih, a ja mislim da bi film i sve što ta industrija znači trebalo sagledavati u cjelini sa svim uspjesima i neuspjesima.
 
Vjeruj mi, o blockbusterima može se mnogo više reći nego o nezavisnoj produkciji.
 
Jango,
 
Barabaro, nije mislio ništa loše, nit je izričito zabranio pominjanje i raspravu o blockbusterima kojima smo, na ovaj ili onaj način, htjeli ne htjeli, izloženi na svakom koraku, jednostavno, nije vidio potrebu da se o nečemu, čega su već prepuni svi mediji, nanovo i bespotrebno mlati prazna slama, a da se istovremeno skoro totalno zapostavljaju umjetnički vrijedni (jer ne zaboravi film je ipak vid umjetnosti) i bezvremenski naslovi, iz bilo kojeg momenta bliže ili dalje povijesti.
Moja namjera, pri otvaranju teme, je bila jednostavna i zamišljena kao pravo mjesto za raspravu i izdvajanje onog stvarno vrijednog od kinematografije.
 
Ne smatram, ni u kom slučaju, da je moje znanje o filmu na nekakvom višem nivou. Dapače, upravo sam zato i otvorio ovu temu ne bih li nešto novo i kvalitetno naučio, te na taj način nadopunio svoje skromno znanje o istom .
 
Jedini je (tvoj) očigledni  problem što izgleda voda ne teče ka tvom mlinu
pa ne preostaje drugo nego biti partibrejker.
 
 
Usprkos svemu 
 
 
 
  


Post editirao barbaro - 15.veljača.2007 u 15:35
IP IP Logged
Jango Fett
HiperAktivan
HiperAktivan
Avatar
nadobudan i nezreo

Registriran: 04.rujan.2003
Online Status: Offline
Postovi: 13254
Quote Jango Fett Odgovoribullet Napisano: 15.veljača.2007 u 16:47
Postao barbaro

 
Jango,
 
Barabaro, nije mislio ništa loše, nit je izričito zabranio pominjanje i raspravu o blockbusterima kojima smo, na ovaj ili onaj način, htjeli ne htjeli, izloženi na svakom koraku, jednostavno, nije vidio potrebu da se o nečemu, čega su već prepuni svi mediji, nanovo i bespotrebno mlati prazna slama, a da se istovremeno skoro totalno zapostavljaju umjetnički vrijedni (jer ne zaboravi film je ipak vid umjetnosti) i bezvremenski naslovi, iz bilo kojeg momenta bliže ili dalje povijesti.
Moja namjera, pri otvaranju teme, je bila jednostavna i zamišljena kao pravo mjesto za raspravu i izdvajanje onog stvarno vrijednog od kinematografije.
 
Ne smatram, ni u kom slučaju, da je moje znanje o filmu na nekakvom višem nivou. Dapače, upravo sam zato i otvorio ovu temu ne bih li nešto novo i kvalitetno naučio, te na taj način nadopunio svoje skromno znanje o istom .
 
Jedini je (tvoj) očigledni  problem što izgleda voda ne teče ka tvom mlinu
pa ne preostaje drugo nego biti partibrejker.
 
Usprkos svemu 
  
 
 
Samo sam htio reći da "umjetnički vrijedan" film ne sugerira razdvajanje blockbustera od "umjetničke" produkcije. Robot je lijepo to rekao.
Uostalom, danas ima svega osim jedne stvari: kriterija što je točno "umjetničko" i "vrijedno". Ako mi objasniš što su ti pojmovi, s argumentima, svaka ti čast.
 
Ti misliš da su blockbusteri ionako previše pokriveni mlaćenjem prazne slame kroz svoju medijsku eksponiranost. Ja pak mislim da se baš zato o njihovom značenju ne govori ono što bi trebalo.
 
I naravno, kad voda ne teče na moj mlin, naravno da ću pokušati raz**** sve.
 
 
 
 


__________________________

Pravi audiofil je glazbofil samo u smislu "nemam ništa protiv glazbe".
IP IP Logged
stranica  od 469 Slijedeća >>

Odgovori na post Otvori novu temu
Verzija za ispis Verzija za ispis

Skok na Forum
Vi ne možete stavljati nove teme
Vi ne možete odgovarati na teme
Vi ne možete brisati Vaše postove
Vi ne možete editirati Vaše postove
Vi ne možete raditi ankete
Vi ne možete glasati u anketama

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.02
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Ova stranica je generirana za 1,012 sekundi.

ZADNJIH 15 POSTOVA

 Forum: Audiofil.net Klub
  Klub_27.09. Yamaha DALI VdH


 Forum: High-End
  Accuphase
 Forum: Žarula fest Varaždin
  Žarula fest Varaždin
 Forum: HIFI komponente ...
  JPS labs | DH labs
 Forum: Računala i audio
  Music download sites
 Forum: High-End
  Amp (ovi) za SF Guarneri Hom...
 Forum: Računala i audio
  Raspbery pi
 Forum: Uradi sam
  Novi interkonekti by amigo
 Forum: Dodatni pribor
  Stalci za zvučnike
 Forum: HIFI komponente ...
  Technics is back
 Forum: HIFI komponente ...
  Old old stock
 Forum: Kućno kino - komponente
  Pomoć oko odabira
 Forum: HIFI komponente ...
  Dobre SH prilike
 Forum: Uradi sam
  2 way samogradnja
 Forum: Dodatni pribor
  Zvucnicki kabel 50-100 kn/m

GLAZBENI FORUMI

 Forum: CD i ostali mediji
  Što slušate?


 Forum: CD i ostali mediji
  KLASIKA
 Forum: CD i ostali mediji
  Old School Rock
 Forum: Live
  Najave koncerata i fest...
 Forum: CD i ostali mediji
  JAZZ KLUB
 Forum: Vinyl
  Koje LP-e slušate?
 Forum: CD i ostali mediji
  Kancona/Canzone
 Forum: Vinyl
  Novi drveni plinth
 Forum: Vinyl
  problem!
 Forum: CD i ostali mediji
  BLUES preporuka

OSTALO / NEVEZANO UZ HI-FI /

 Forum: Ostalo
  Kofer Audio - nova hi-tec tv...


 Forum: Ostalo
  Night Club
 Forum: Ostalo
  Najvažniji parametar zvuka
 Forum: Ostalo
  PUN INBOX
 Forum: Ostalo
  Vic!!!
 Forum: Ostalo
  CD-RW?
 Forum: Ostalo
  FILM POINT

NOVI ČLANOVI

 AU-US-HR
 wladex
 fortepiano
 Curve
 berislac
 zogaj
 Goran Vesov

CHATERI

Audiofil.net - Chat
 [Nema aktivnih korisnika]